טיפולי אנטיאייג’ינג באמצעות קריותרפיה

קריותרפיה לאנטיאיג’יינג (עיכוב הזדקנות העור)

מדוע העור בכל גופנו מתחיל להתקמט ולצנוח עם הגיל? זה מכיוון שעם הזמן והגיל אנו מאבדים קולגן.

האם זה חייב לקרות? לא! על ידי הקפאה קצרה של שכבת העור החיצונית בכל הגוף, שכבות הקולגן העמוקות מופרעות ומגיבות על ידי יצירת קולגן נוסף. כתוצאה מכך העור חוזר לגמישותו ונראה צעיר וחלק יותר, קריותרפיה הינו טיפול בקור שבונה קולגן מחדש.

אחד היתרונות העיקריים של קריותרפיה הוא טיפול בעור המסייע בתהליך האנטי אייג’ינג על ידי הגברת ייצור הקולגן שמכווץ את הנקבוביות ומחליק קמטים. ההשפעות מטיפול יחיד ניכרות אך טיפולים בקביעות ובתדירות של פעם בשבוע לפחות מאריכים את היתרונות.

קולגן הוא המרכיב החשוב ביותר למראה עור בריא וצעיר,  קריותרפיה מפעילה ייצור קולגן בשכבות העור העמוקות יותר ומשאיר אותו חלק ומוצק יותר. לאחר סדרת טיפולי קריו, לקוחות מבחינים בשיפור גוון העור וגמישות מחודשת.

הטיפול גורם לייצור מוגבר של קולגן, מוצקות העור וירידה בקמטוטים ובקמטים. בנוסף, פרוטוקס שוטף רעלים בנויים בעור ומרגיע דלקת, ומבטל דלקת ונפיחות. גודל הנקבוביות מצטמצם, ומרחיק רעלים.

נראה כי טיפול קריותרפי הוא כמו שיטת טיפול טבעית יוצאת דופן; עם זאת, הוכח כי גישה זו מגבירה את המערכת החיסונית במובנים רבים על ידי גירוי ועזרה לתפקודים הטבעיים שלה לשיפור ביצועיהם. זה גורם להשגת עור צעיר למראה, בריא וחלק יותר . להלן מודגשים כמה מהיתרונות החיוניים בעור הקריותרפיה ויתרונות האנטי אייג’ינג:

שיפור בייצור קולגן: טיפולי קריותרפיה משפרים את ייצור הקולגן עם התוצאה הסופית של הפחתת סימני ההזדקנות הקלאסיים. הפקת קולגן גורמת לגוון עור בריא וחלק יותר אשר גורם לעור שלך לזרוח וצעיר יותר.

הפחתת קמטים : הופעתם של הקמטים פחתו בעזרת טיפול קריותרפיה עקב התחדשות התאים; ובכך גרמו לשיפור ייצור הקולגן. עקבות של קמטים עדינים יצטמצמו למינימום ועורך ייראה צעיר יותר.

התחדשות תאים :לקוחות שעוברים טיפולי הצערת עור קריותרפיים מזרזים את התחדשות התאים הטבעיים ומסירים תאים מתים עד להחלפתם בתאים חדשים.

טיפול בפצעים בעור: לקוחות עם בעיות כמו בעיית אקנה מצאו כי טיפול קריותרפי הוא מדהים והעור נהיה עם פחות או כמעט ללא פצעים וכתמים .

השפעה אנטי דלקתית: הפחתה של דלקת חיצונית ופנימית הן אחד היתרונות הגדולים של הטיפול בקריותרפיה. זה עוזר לאנשים עם בעיות אקנה להרגיע את אדמומיות העור ולדכא תסמינים דלקתיים של מחלות כגון דרמטיטיס, אקזמה, פסוריאזיס וכן דלקת מפרקים פסוריאטית על ידי נורמליזציה ושליטה על צמיחת תאי העור .

הידוק העור : הטמפרטורה הקרה בזמן קריותרפיה גורמת להתכווצות של כלי הדם בעור, מה שמקנה גוון מיידי וחלק יותר. כמו כן, זה מפחית את גודל הנקבוביות ומונע זיהומים או תאי עור מתים להצטבר בנקבוביות. נקבוביות צלולות מקטינות מלכתחילה את הסיכויים לפתח פגמים, דלקות, שחורים, כתמי גיל וקמטים, ומעכבים את תהליך ההזדקנות. מפגשי טיפול קבועים של קריותרפיה בכל הגוף יכולים לעזור לך להשיג את עור חלומותיך מבלי לעבור ניתוחים וטיפולים פולשניים.

ניקוז לימפטי משופר: תוקפנים חיצוניים כמו רדיקלים חופשיים, עשן, כימיקלים, גזים וחיידקים נכנסים לזרם הדם ומאטים את חילוף החומרים של תאי העור, גורמים לדלקת, קמטים, קווים דקים והיפר-פיגמנטציה. טיפול קריותרפי מסייע בשיפור מערכת הלימפה, המשטפת רעלים מזיקים לגוף ומונעת מתח חמצוני. ניקוז לימפטי משופר מאפשר החלפת תאי עור מהירה יותר והגנה טובה יותר מפני נזקי הסביבה.

לסיכום: קריותרפיה הינו טיפול אנטיאיג’ינג בקור, טבעי ,ללא כל התערבות חומרים שיגרום לעורך להתחדש ולזהור ולגרוף מחמאות רבות