הסרת שיער בלייזר- תשובות לכל השאלות

רוצים להסיר שיער בלייזר ויש לכם המון שאלות? ריכזנו עבורכם את השאלות הפופולריות ביותר וכמובן לא חסכנו גם בתשובות:

  1. האם הסרת שיער בלייזר בטוחה?

כן, ההליך בטוח כאשר מבצעים אותו אנשי מקצוע מיומנים ועם הציוד המתאים. הלייזר פולט אנרגיית אור המכוונת באופן ספציפי לזקיק השיער. זה מסלק את השיער בעוד העור שמסביב נותר ללא פגע.

  1. כמה עולה הסרת שיער בלייזר?

עלות הסרת שיער בלייזר תלויה במידה רבה בגודל האזור שיש לטפל בו. אזורים גדולים יותר בגוף יקרים יותר מאזורים קטנים יותר מכיוון שהם דורשים יותר זמן ופעימות לטיפול.

המחיר מושפע גם ממספר הפגישות הנדרשות להשגת התוצאות הרצויות, אזורים מסוימים בגוף עשויים לקחת יותר טיפולים מאחרים, מכיוון שהם עשויים להיות מושפעים יותר משינויים הורמונליים.

  1. האם הסרת שיער בלייזר מתאימה לכל גווני השיער?

התוצאות הטובות ביותר להסרת שיער בלייזר כוללות שיער עם פיגמנט (צבע). קשה לטפל בשיער בלונדיני ואפור בהיר אך בעזרת מכשור מתקדם זה בהחלט אפשרי, הסיבה לכך היא שהלייזר מחפש את הפיגמנט בזקיק השיערה ואם השיער בצבע בהיר, יהיה קשה יותר עבור הלייזר לזהות את הפיגמנט ולהשבית ביעילות את זקיק השיער.

  1. האם ניתן להסיר שיער לבן בלייזר?

לא! בשיערה לבנה אין פגמנט ועל כן הלייזר לא יזהה את שורש השערה ולא יוכל להשפיע עליה.

  1. למי לא מתאים טיפול הסרת שיער בלייזר?
  • אנשים הנוטלים תרופות מסוימות כמו ראקוטן.
  • בני נוער, שטרם הגיעו לאיזון הורמונלי ( נערות מתחת לגיל 16 בממוצע, וגברים מתחת לגיל 22)
  • הטיפול אינו מתאים כאשר גוון השערה זהה לגוון העור ולכן אנשים ממוצא אפריקאי ולבקנים לא יפיקו תועלת מהטיפול
  • בעת תקופות ההנקה או בכל תקופה הורמונלית אחרת, שעשויה להשפיע על משך הטיפול.
  1. באילו אזורים ניתן לטפל בהסרת שיער בלייזר?

ניתן לטפל בכל אזורי הגוף,

האזורים הפופולאריים ביותר אצל נשים הם : רגליים, ידיים, שחי, ביקיני, פס טבור ואיזור הפנים.

האזורים הפופולאריים ביותר אצל גברים הם: גב, כתפיים, חזה ובטן ופס זקן.

  1. האם הסרת שיער בלייזר כואבת?

התחושה השכיחה ביותר המורגשת במהלך ההליך היא עיקצוץ קל, כמו רצועת גומי שנצמדת לעור. התחושה נמשכת רק כמה שניות , מערכת הקירור עוזרת למזער את אי הנוחות.

  1. האם הסרת שיער בלייזר קבועה?

הסרות שיער בלייזר יפחיתו לצמיתות את כמות צמיחת השיער, באזורים מסוימים בגוף תהיה הסרת שיער לצמיתות בעוד שאזורים אחרים עשויים להזדקק לתחזוקה מסוימת מעת לעת.

  1. כמה זמן לוקח טיפול אחד?

אורך הטיפול תלוי בגודל האזור שיש לטפל בו, לדוגמא טיפול בשפה העליונה יכולה להימשך 30 שניות, ואילו טיפול גדול יותר באזור כמו רגליים יכול להימשך 40 דקות.

  1. כמה טיפולים אצטרך?

מספר הטיפולים תלוי באזור שיש לטפל בו לדוגמא: רגליים, ביקיני, בית שחי יכולים לקחת בין 6- 8 טיפולים בעוד  אזורים הורמונליים נוספים עשויים לדרוש 8-10 טיפולים

  1. כיצד להתכונן להסרת שיער בלייזר?

הדבר החשוב ביותר לעשות לפני הטיפול הראשון שלך הוא להפסיק שעווה או מריטה 3 שבועות לפני תחילת הטיפול בלייזר, כמו כן, לקבלת התוצאות הטובות ביותר, יש לוודא שהעור נקי משיזוף ולהימרח בקרם הגנה לפני תחילת הטיפולים  ולאורך הטיפולים כדי למנוע רגישות יתר לעור שלך.

  1. גילוח לפני טיפול בלייזר :

מומלץ להתגלח עד 24 שעות ממועד הטיפול בלייזר, טכנאי/ת הלייזר לא יוכל לעבור על אזורים בהם שיער מעל העור ועל כן על מנת לחסוך זמן וגירוי יתר של העור מומלץ להגיע לטיפול מוכן ומגולח.

  1. נשארו לך עוד שאלות בנוגע להסרת שיער בלייזר?

לרוב יש לאנשים שאלות רבות לגבי מה הטיפול כולל ולמה הם יכולים לצפות, ניתן להגיע לפגישת ייעוץ  כדי שנוכל לענות בצורה נאותה על כל השאלות ולהקל על כל הדאגות שלך כדי שתדעו בדיוק למה לצפות.