טיפול בפוסט אקנה

טיפול בפוסט אקנה

צלקות פוסט אקנה

אקנה היא אחת המחלות הנפוצות ביותר בעולם, הפוגעת בכ- 90% מהמתבגרים, והיא מתבטאת בפצעונים דלקתיים רבים, למרות שאולי הם לא מסכני חיים, אקנה עלול לגרום לצלקות משמעותיות ולמצוקה רגשית גדולה

שינויים בעור לאחר האקנה בעור כוללים:

  • סימני פוסט אקנה: צבע אדום או חום שנשאר על העור לאחר החלמת האקנה
  • צלקות אקנה: שינויים מוגברים או מדוכאים במרקם העור , חורים וגבשושיות על פני העור

התפרצויות אקנה יכולות להיות מתסכלות, והן יכולות להשאיר צלקות בפנים וגם באזורים אחרים בגוף. יש אנשים שמגלים שצלקות אקנה הן תזכורת לא רצויה למצב כואב ומטריד. עם זאת, צלקות אקנה אינן צריכות להיות קבועות וניתן לטפל בהן במספר טיפולים קצר 3-5 טיפולים ולהגיע לתוצאות מדהימות של עור חלק ובריא.

על מנת לטפל בסימני אקנה וצלקות, כדאי ללמוד כיצד להבחין בין השניים. מה שאנשים רבים לא מבינים הוא שסימן כהה או ורוד בעור אינו למעשה צלקת אקנה. דלקת בעור משאירה לעיתים קרובות כתם כחלק מתהליך הריפוי הטבעי, הדלקת מחזירה את ייצור הפיגמנט והסימן נמוג מעצמו תוך מספר שבועות.

בניגוד לצלקות הנוצרות כאשר יש נזק לעור המוביל לייצור קולגן לא תקין, ובדרך כלל נראה כמהמורות , חורים קטנים בעור . למרבה הצער, צלקות אלה הן קבועות, הכוונה שלא יחלפו מעצמן ומצריכות טיפול אינטנסיבי בעור על מנת לשפר אותן ולהגיע לעור חלק.

רוצים להיפטר מצלקות אקנה? אמנם אין שרביט קסמים שיכול להיפטר מהם בן לילה אבל זה עדיין בהחלט אפשרי.

טיפול לייזר לצלקות אקנה ממקד אור בשכבות העליונות של העור שלך כדי לפרק רקמת צלקת. במקביל, הטיפול מעודד תאי עור חדשים ובריאים לצמוח ולהחליף את רקמת הצלקת ברקמה חדשה.

טיפול בלייזר הינו בטוח ומותאם לכל סוגי העור כולל חולים עם גווני עור כהים , מכשירי לייזר לטיפולי Fractional מאפשרים טיפולים ללא צורך בהרדמה וזמן ההחלמה מצטמצם למס’ ימים בודדים. טיפול בלייזר מספק אנרגיית לייזר לעור והטיפול מקדם את תהליך הריפוי הטבעי של העור על ידי ייצור קולגן חדש והחלפת תאים פגומים. העור המתוקן נראה בריא יותר, הדוק יותר ועם פחות פגמים.