הסרת שיער בלייזר

הסרת שיער בלייזר

מזה עשרות שנים שגברים ונשים בוחרים להסיר שיער מאזורים שונים בגופם ועושים זאת בדרכים רבות ומגוונות כגון: שעווה, גילוח, אפילציה, מכשירי אינפרא אדום, ועוד מגוון רחב של מכשירים ותכשירים המוצעים למכירה.

בתקופה זו, יותר אנשים מואסים בכל אותם טיפולים זמניים, כואבים ושואבי הזמן והתקציב הללו, ומחליטים לעבור טיפול אשר ייפטר מהשיער המיותר אחת ולתמיד.

עם השנים וההתקדמות הטכנולוגית, ניתן לומר בודאות כי מכשיר הלייזר הינו המיכשור האולטימטיבי  להסרת השיער העודף; הטיפול קצר בזמן, אינו כואב, אינו מזיק או משאיר סימנים, והחשוב מכל – יעיל! העור יישאר חלק למשך שנים רבות, ולעיתים קרובות אף לצמיתות.

כיצד פועלת טכנולוגיית הסרת השיער בלייזר?

האור הוא אנרגיה, ממש כמו החשמל, שהופכת לאנרגיית חום. מכשיר הסרת השיער בלייזר יורה קרן אור שחודרת אל תוך שכבות העור. מכיוון שהאור מכוון לאורך גל, המתאים לפיגמנט (צבע) הנמצא בשורש השערה –  קרן הלייזר נקלטת בפיגמנט ופוגעת בו, ובכך בעצם גורמת להרס השערה עצמה, וזאת על ידי ניצול אותה אנרגיית חום המחממת את שורש השערה עד להרס שלה, וכך נמנעת צמיחה מחודשת של השערה.

למי מתאים לעשות הסרת שיער בלייזר?

כמעט כולם! רוב האנשים, בעלי רוב גווני העור הקיימים, יכולים להסיר את השיער העודף בלייזר וליהנות מגוף חלק ונקי משיער מיותר.

קיים מיתוס מוכר אשר טוען כי הסרת שיער בלייזר אינה מתאימה לבעלות עור כהה. האמת מעט יותר מורכבת: נכון שלא כולן מתאימות לטיפול, אך קיימים עדיין מכשירי לייזר מתקדמים וטובים אשר מתאימים לרוב גווני העור.

מתי כדאי להתחיל עם טיפולי הסרת שיער בלייזר?

מומלץ לא להתחיל בגיל מוקדם מדי, אחרת זו עלולה להיות עוגמת נפש רבה כאשר השיער ימשיך לצמוח אחרי – מומלץ להתחיל בטיפולים רק לאחר הגיל שבו הגוף מתאזן הורמונלית.

אצל כל נערה זה שונה, אך בדרך כלל טיפול לא יבוצע לפני גיל 16, וגם אז – במידה וקיימים סימנים שהגוף עוד לא מאוזן הורמונלית – חשוב לחכות לזמן הנכון.