קריותרפיה לגוף ולנפש

טכניקה עתיקה המיושמת עם הטכנולוגיה החדישה ביותר, סאונת קור ובשמה המקצועי “קריותרפיה”

(קריו – קור, תרפיה –טיפול = טיפול בקור) מטרת הטיפול ריפוי נזקים ופציעות רקמות, סיוע בניהול מתח, שיפור העור, יצור קולגן, סיוע בירידה במשקל והקלה על כאבים.

טיפול לא פולשני, מהיר, ללא כאבים ויעיל, יגרום לך לתחושת רעננות , ריכוז והמון אנרגיה .

כל אלה ועוד בתוך 3 דקות של טיפול בלבד.

מי ידע שלזריקת הגוף לטמפרטורות מתחת לאפס יכולות להיות יתרונות רבים כל כך בריפוי ובריאות  הגוף והנפש, פושטים את הבגדים, נועלים נעלי בית חמים ונכנסים לתא הקריותרפיה, הטמפרטורה מתחילה לרדת במהירות ותוך שלוש דקות בלבד אתה נמצא מינוס מאה ותשעים מעלות. כלי הדם שלך מתכווצים וגופך עובר למצב הישרדות מלא. הדם נשלף מהגפיים שלך ודוחף לעבר האיברים הפנימיים שלך, ומשלים את השלב הראשוני בתהליך הטיפול.

זה מרגיש טוב לגרום לדם לזרום, קריותרפיה, גורמת להתכווצות כלי הדם. כשאתה יוצא, כלי הדם נפתחים בחזרה ומתרחבים. זרימת הדם מספקת לתאים שלך חומרים מזינים , אנדרופינים משתוללים בגוף וכמות מוגברת של חמצן זורמת בדמך.

אל חשש , גופנו קשוח ממה שאנחנו חושבים. עצם המחשבה להיות  בטמפרטורות של -190 מעלות כנראה רק גרמה לך לצמרמורת. ובפעם הראשונה שאתה עושה את זה, התחושה היא פשוט –  וואו!

הצד הנפשי של הטיפול בקור הוא אולי היתרון הגדול מכולם. כשתסיים, אתה פשוט תרגיש טוב יותר, מלא אנרגיה ,הקור מגרה את מערכת העצבים בגוף ואנדורפינים רבים מתקבלים בברכה!

אז מה קורה לגוף שלנו?

  • שחרור אנדורפינים ושיפור אנרגיה
  • ירידה בסימפטומים של דיכאון, לחץ וחרדה
  • התחדשות איברים וניקוי רעלים מהגוף
  • חיסון מוגבר והפחתת דלקת
  • שיפור במחזור הדם והקלה מכאבי מפרקים ושרירים

כדי להחזיר את טמפרטורת הגוף למעשה כדי להתחמם קצת בחזרה הגוף שורף כמות משמעותית של אנרגיה. ניתן  לשרוף עד 800 קלוריות תוך כדי פעולה זו, ולכן יש גם את היתרון הנוסף של ירידה במשקל לאחר טיפול קריותרפיה.

הקלה על כאבים קשורה לשינויים מרכזיים המתרחשים בגוף. ראשית, אות המסלול העצבי הואט. הפחתת כמות האותות העצביים העוברים למוח. שנית, רמות לא-אפינפרין עולות ברמה גבוה. כימיקל זה הנגרם מלחץ מפחית את הרגישות לכאב כמנגנון מגן בזמן שהוא נמצא בטמפרטורות קיצוניות, כמו גם נוגד דלקת.

בנוסף טיפול בקור היה בשימוש במשך עשרות שנים כדי להאט את תהליך ההזדקנות, להשיג עור חלק יותר ולהגביר את הבריאות לעורר ייצור קולגן, לסילוק רעלים המצויים בעור, להפחתת מראה הצלוליט, לשיפור עור במקרים של אקנה, פסוריאזיס ואקזמה.

כמו כן, להגברת  חילוף החומרים, תגובה ביולוגית לייצור חום ולחימום הגוף לאחר הטיפול מגבירה את אנרגיה וגורמת לשריפת  שומן.

שחרור חזק של נוראדרנלין (נוירוטרנסמיטר והורמון) לזרם הדם ולמוח יגרום לסייע בשיפור המיקוד, הריכוז, תשומת הלב ומצב הרוח.

שחרור חלבוני הלם קר במוח יגרום  לסייע בתמיכה בזיכרון על ידי מניעת אובדן סינפסות המעכב את הזדקנות המוח ומאט את מחלות ניווניות, כלומר מחלת אלצהיימר ומחלת פרקינסון