כיצד לבחור מכון להסרת שיער?

אחד מהטיפולים המובילים והמבוקשים ביותר הוא הסרת שיער בלייזר.

הסרת שיער בלייזר מתאימה כמעט לכולם, ובשנים האחרונות מעידים אנשים שסיימו סדרות טיפולים והגיעו לתוצאות מדהימות כי זה שינה את חייהם ,טרם לביטחון העצמי שלהם ,התחושה החלקה התמידית, הפרידה מסכין הגילוח , השעווה ושאר טיפולי הסרת השיער והיכולת להיות מוכנים לכל תרחיש ספונטני כמו ללכת לים / לבריכה ללא כל הכנה מוקדמת.

החלטתם להסיר שיער בלייזר? נהדר! שימו לב מה חשוב שיציע המכון אותו אתם בוחרים:

התמדה ועמידה בטווחי הטיפול היא הבסיס להצלחת הטיפולים ולכן יש לשים לב לכמה נקודות חשובות.

למה לשים לב כשבוחרים מכון להסרת שיער

  • זמינות תורים– המאפשרת לעמוד בזמנים במרווחים בין טיפול לטיפול בהתאמה לתוכנית הטיפולים שהותאמה ללקוח ולא כזו שנקבעת על פי העומס במכון.
  • אנשי מקצוע– חשוב שאנשי המקצוע יהיו טכנאי/ות לייזר מוסמכ/ות, בעלי נסיון ,המלווים את המטופל משלב הייעוץ הראשוני ועד הטיפול בפועל.
  • קשב ללקוח- לבסוף קיים הבדל מהותי בין רשת בוטיקית, המכירה את המטופלים, שומרת על מרווחי זמן ומקום ומקפידה להתעדכן בחידושים האחרונים בתחום לבין רשת גדולה, שלא בהכרח מבטיחה, שהמטפל הקבוע יישאר עד סוף הטיפול ומציעה שירות לקוחות כללי.
  • איכות השירות– בוחנים מספר רשתות להסרת שיער? זה הזמן לגשת לרשתות החברתיות ולבחון האם ניתן מענה מספק לשאלות הלקוחות? האם התשובות לקוניות או מעמיקות ומהן הביקורות והתגובות של הלקוחות ברשתות.
  • תוצאה – חשוב להבין שמי שמתעניין בהסרת שיער בלייזר מעוניין לרכוש תוצאה (גוף חלק משיעור). מכון שמכבד את עצמו ובטוח בתוצאות המכשור שלו לעולם לא יגביל בסדרת טיפולים אלא יתחייב לתוצאה ללא הגבלת טיפולים וזאת על מנת למנוע מהלקוח עוגמת נפש והוצאות כספיות נוספות.
  • מכשור – קיימים בשוק מגוון רחב של מכשירים להסרת שיער בלייזר, חשוב שלמכשיר יהיו כל האישורים הנדרשים (תו תקן ישראלי, אישור משרד הבריאות , CE , FDA ) דגש נוסף הוא לבחור במכשיר שלא יגרום נזק / כאב למטופל בזמן הטיפול או לאחריו.

מכשיר שמאפשר חזרה לשגרה תקינה מיד עם תום הטיפול וחשוב ביותר מכשיר שהוכיח תוצאות בהסרת שיער.