טיפול בסימני מתיחה

טיפול בסימני מתיחה

שמתם לב לצלקות זעירות בחלקים שונים בגופכם ותהיתם איך הם הגיעו לשם? צלקות קטנות ולא צבעוניות אלה עשויות להיות סימני מתיחה.
סימני מתיחה הם סוג של הצטלקות הנגרמת על ידי הדרמיס (השכבה הפנימית) בשל קריעת העור והתמוטטות הקולגן – חלבון חיוני השומר על העור צפוף גמיש וצעיר. סימנים אלה עשויים להופיע בתחילה כאדומים או סגולים ועם הזמן להפוך לבהירים , סימני מתיחה נגרמים כתוצאה מעלייה במשקל, תרופות, קפיצות גדילה והריון,  סוג של צלקת המתפתחת כאשר העור שלנו נמתח או מתכווץ במהירות ובקיצוניות.

סימני מתיחה, למרות שהם אינם כואבים או בעייתיים, יכולים להיות מביכים, במיוחד אם הם ממוקמים בחלק של הגוף הנראה לעין.

למרבה המזל עם השנים התפתחו שיטות רבות למזעור הסימנים ואף להעלמתן.

ללא מחטים, ללא ניתוח, ללא השבתה – רק תוצאות אמיתיות: מכשיר חדשני בתחום ומומלץ מאוד לטיפול בסימני מתיחה הינו ETWO ,  טיפול המשלב שתי טכנולוגיות שונות לחידוש כולל עור הפנים והגוף בדגש על הסרת סימני מתיחה .

בשונה ממכשירים אחרים הטיפול מתמקד גם בשכבות העור העמוקות וגם בשכבות העור העליונות, מה שמבטיח תוצאה מירבית טובה לאורך זמן.

אנרגיית תדרי רדיו דו קוטבית נשלחים באמצעות 64 אלקטרודות, קצה המוליך אנרגיית ה RF המייצרת חימום עורי עמוק חלקי באזור הממוקד ליצירת פציעות מיקרוסקופיות מבוקרות ברקמת העור, מה שמעורר את תגובת ריפוי הפצע הטבעית של הגוף ובניית תאי עור חדשים חלקים ובריאים , עם יצירת תאי העור החדשים סימני מתיחה קלים עד בינוניים מופחתים, ומרקם העור הופך חלק ואלסטי יותר.

יתרונות הטיפול כוללים עור חלק ובהיר יותר, עם נקבוביות קטנות יותר, פחות צלקות וקמטים עדינים ורדודים יותר. בדרך כלל התוצאות ניכרות לאורך תקופה של שלושה עד שישה טיפולים, אך ישנם מטופלים שראו תוצאות מיד לאחר הטיפול הראשון.