קריותרפיה: הסוף לכאבי שרירים ומפרקים

המפרקים והתנועה שלנו היא פונקציה בתוך הגוף, כשחושבים על זה, האם הגוף בכלל יכול לנוע כשהמפרקים תקועים במצב אחד? התשובה היא לא.

עם הופעת כאב, מגיע קושי וכאב להזיז את אותם המפרקים והשרירים.

חשוב על מישהו עם דלקת פרקים, הם חווים כאבי תופת בכל פעם שהם מנסים להזיז את המפרקים שלהם, במיוחד באזור הפגוע. כשזה קורה זה משפיע על היום שלך בצורה שלילית, יותר מכך, הפעילות מושפעת מאוד מכיוון שהגוף מוגבל ביכולת שלו להשלים את התנועה.

קריותרפיה היא טיפול יעיל ביותר לכאבי שרירים ומפרקים הטיפול המושלם עבור אנשים רבים הסובלים מכאבי שרירים ודלקות פרקים. היתרון הגדול בטיפול שבמקום להתמקד במפרק אחד בכל פעם או בשריר מסוים, הוא מציע הקלה בכל הגוף בטיפול אחד קצר.

הקריותרפיה פועלת על ידי זעזוע הגוף והיכולת לגרום לגוף לחשוב שהוא קופא.

מצב זה מגרה תגובה חצי-היפותרמית. קצב הלב יירד, הנשימה תאט, והגוף ינתב את האנרגיה שלו לעבר שמירה על טמפרטורת הליבה שלך.

יחד עם זה, זה גם מגביר את קצב זרימת הדם. השילוב של תופעות אלה מאיץ את מנגנוני הריפוי הטבעיים של הגוף.

תהליך זה מסיר רעלים המאוחסנים במפרקים ובשרירים ושוטף אותם לזרם הדם. הכבד והכליות שלך יכולים לסיים את העבודה ולסנן אותם מגופך, ובכך להפחית את הדלקת והכאב.

קריותרפיה זהו תהליך שבו הטיפול בשרירים ובמפרקים מנוהל באמצעות קור שמגיע בצורת חנקן נוזלי. המטופל נחשף לתקופות קצרות של קור קיצוני כאשר הוא נכנס לתא הקריותרפיה ונשאר בה במשך כשלוש דקות. הטמפרטורות בקריותרפיה מכוונת לכ- 200-, כאמצעי בקרה, מקבלים כפפות ונעלי בית עבות כדי לסייע במניעת כוויות קור.

קריותרפיה מסייעת בהפחתת תסמיני הכאב במפרקים באמצעות תכונותיו האנטי-דלקתיות . לגבי טיפול בכאב במפרקים, התפקיד החשוב ביותר הוא שיפור ייצור הקולגן. קולגן הוא חלבון המסייע לריפוי הגוף ולשמירה על הסחוס, המפרקים, העור והשיער שלנו. לכן, כאשר עוברים טיפול קריותרפי, הגוף מייצר יותר קולגן, אשר עוזר לשמור על המפרקים והסחוסים חזקים.

בנוסף בתוך פחות משלוש-ארבע דקות, הקור העז בתא הקריו מגרה את הקולטנים הממוזגים של העור להפעלת מערכות העצבים, החיסון והאנדוקרינית. בעיקרו של דבר, כל המערכות משתתפות  במאבק וכתוצאה מכך מתקיימת הפחתת כאב וריפוי דלקתי באופן מהיר.

קריותרפיה מפחיתה דלקות על ידי הפעלת מערכת הלימפה. הטמפרטורות הקרות גורמות לצינוריות הלימפה להתכווץ, מזרימות לימפה בגופך ומוציאות רעלים ופסולת תאית.

במקביל, כלי הדם שלך מתרחבים ומאפשרים לתאי דם לבנים נוספים להגיע לאזור. הם יהרסו את כל החומרים המסוכנים בלימפה וירגיעו את התגובה הדלקתית והכאב של גופכם.

לסיכום: לסובלים מכאבי שרירים ומפרקים טיפול קריותרפיה נמצא כיעיל ובטוח והכי חשוב טבעי לחלוטין.