הסרת שיער בלייזר מהפנים

הסרת שיער בלייזר מהפנים

למרבה המזל עם התפתחות הטכנולוגיה הגיע הזמן להיפרד מטיפולי השעווה, החוט והפינצטה להסרת השיער מהפנים.

הסרת שיער בלייזר בפנים היא זו שיכולה להסיר את שיער הפנים באופן קבוע, יעיל ובטוח.

אף אחד לא רוצה שיער לא רצוי על הפנים אז כדי להסיר אותם לצמיתות הפתרון היחיד היעיל הוא טיפול בלייזר, לא משנה אם את/ה גבר או אישה הסרת שיער בפנים בלייזר מתאימה לכל אדם.

הפנים שלנו הם האזור שמקבל תמיד את המיקוד של כולם, ולכן  חשוב לכולנו שתמיד נראה במיטבנו בעיקר באזור זה, לא רק נשים זקוקות להסרת שיער פנים בלייזר, אלא גם גברים..

אזורי הטיפול הנפוצים אצל נשים הם שפתיים עליונות, לחיים, סנטר ופאות, ואילו אצל  הגברים האזורים הנפוצים הם פס זקן, פאות וגבות.

הוראות להכנה להסרת שיער בלייזר בפנים:

  1. מומלץ להתרחק מאור שמש ישיר באזור הפנים על מנת להגן על זקיקי השיער והעור.

יש להימנע משיזוף לפחות שבועיים לפני הטיפול, מומלץ בנוסף להשתמש בקרם הגנה מדי יום.

  1. מומלץ להימנע משיטות אחרות להסרת שיער, מריטה, שעווה עלולים להפריע לזקיקי השיער ואף למנוע מהלייזר להגיע לזקיק השערה בטיפול, ועל כן מרגע קבלת ההחלטה להסיר שיער בלייזר נפרדים מכל שיטות הסרת השיער פרט לגילוח.

האם הטיפול כואב?

רבים חוששים מכאב הטיפול, כיוון שהפנים הם האזור הרגיש בעור הכאב יהיה קצת יותר משאר חלקי הגוף אך אין זה אומר שהוא אינו נסבל, מי שיכול לשאת את כאב השעווה, החוט והפינצטה על הפנים, הכאב של טיפול הלייזר הוא פשוט שום דבר בהשוואה אליהם, הטיפול בלייזר הרבה יותר מהיר והרבה פחות כואב.

האם הסרת שיער בלייזר בטוחה לפנים?

הסרת שיער בלייזר עובדת על זקיקי השיער מכיוון שהאנרגיה מהלייזר נספגת על ידי המלנין בשיער.

המלנין הוא הפיגמנט המעניק לשיער ולעור את צבעו, אחת מתפקידיה העיקריים היא ספיגת אנרגיית אור המסייעת בהגנה על העור מפני נזקי השמש.

במהלך הליך הסרת שיער בלייזר, המלנין בשיער סופג את אנרגיית הלייזר לתוך זקיק השיער ורק שם הוא גורם נזק.

זקיקי שיער הם איברים זעירים הגדלים בתוך שכבת העור השנייה; הם מווסתים ומצמיחים שיער. בגוף האדם יש הרבה סוגים שונים של שיער. וריאציות אלה נקבעות על ידי הזקיק והתנהגותו.

לפגיעה בזקיק השיער במהלך הסרת שיער בלייזר אין לרוב תופעות לוואי. לעיתים, האפידרמיס סביב הזקיק יכול להיות מגורה ואדום למשך כמה שעות לאחר הטיפול.

מהו משך הטיפול בלייזר לאזור בפנים?

זמן  הטיפול מהיר מאוד, מרבית המפגשים אורכים 10-15 דקות, כאשר טיפול הלייזר בפועל נמשך 1-5 דקות בלבד לאזור.