איך ניתן להעלים מראה סימני מתיחה על העור?

מהם סימני מתיחה? אותם סימנים ורדרדים אשר מופיעים על העור, וגורמים לנו אי-נוחות, ואף מבוכה לעתים? סימני מתיחה הם תופעה שכיחה למדי, הגורמת לפגיעה ברקמת העור ומתיחתו, או קריעתו, עד לרמת היווצרות רקמת צלקת. הפגיעה האסתטית ניכרת, ונפוצה במקרים רבים שעיקרם: גיל ההתבגרות בו מתרחשות קפיצות גדילה, מקרי קיצון של הרזייה או השמנה, שימוש בתרופות כגון סטרואידים, וכן בקרב 90% מנשים לאחר לידה ובמיוחד בקרב נשים לאחר היריון במשקל גבוה (15 ק”ג).

כמו כן, בעלי עור בהיר יסבלו יותר מסימני מתיחה, יחד עם גורמים גנטים, ומחלות גנטיות מסויימות שעלולות לגרום לכך. אומנם מדובר בתופעה שאינה מסוכנת בריאותית, אך נפוצה מאוד, אינה נוחה אסתטית ופוגעת בדימוי העצמי של הסובלים ממנה.

מהם בכלל סימני מתיחה?

אלו הם הם סימני קרעים הנוצרים בסיבים האלסטיים שבשכבות העור העמוקות. הם גורמים לשכבה העליונה של העור להפוך לדקה יותר, ונראים בהתחלה ייראו כמו צלקות ארוכות ודקות בגוון אדום-ורוד. בהמשך, אותו גוון יהפוך לדהוי יותר, כמעט לבן, אך לא ייעלם מן העין.

מהן דרכי הטיפול הקיימות לטשטוש סימני מתיחה?

עם השנים התפתחו שיטות שונות שמטרתן למזער את הופעת סימני המתיחה. קיימות שיטות טיפול מתקדמת ביותר בתחום, כגון מכשיר חדשני המשלב שתי טכנולוגיות שונות לחידוש, ומותאם במיוחד לטיפול בסימנים אלה, מדובר בדרכים מהירות ולא כואבות, שאינן מערבות מחטים או זמן החלמה ארוך.

לעומת מכשירים אחרים הקיימים בשוק ומבטיחים טיפול בסימני מתיחה, מכשיר זה מתמקד בשכבות העמוקות של העור יחד עם האפידרמיס שכבת העור העליונה, מה שמבטיח תוצאה מירבית הנמשכת לאורך זמן ועור חלק ובהיר יותר, עם פחות צלקות.

הטיפול במכשיר מאפשר קבלת תוצאות ושיפור ניכר לעין תוך שלושה עד שישה טיפולים. כמו כן, קיימים מטופלים שהתוצאות ניכרות עליהם מיד עם תום הטיפול הראשון.